Pojistná událost na zakoupené věci
Pojistnou událost hlašte, máte-li uzavřenou smlouvu na pojištění proti náhodnému poškození a odcizení, nebo pojištění prodloužené záruky pro svůj elektrospotřebič, popřípadě jiný spotřebič.

Pojistnou událost hlaste neprodleně (příslušným tiskopisem zaslaným emailem), aby škoda mohla být co nejdříve řešena likvidátorem.
Jak škodu oznámit:
Pro rychlejší komunikaci pečlivě vyplňte tiskopis oznámení o pojistné události (obě dvě části, tj.: dotazník o pojištěném, pojištěné věci, pojistné události a seznam příloh), vytiskněte a podepište. Naskenované, popř. nafocené, přiložte do emailové zprávy společně s ostatními přílohami uvedenými v seznamu příloh a zašlete na email: elektro.hlaseni@hvp.cz
Dle článku 11 Doplňkových pojistných podmínek, odst. 3, pojišťovna požaduje kopii dokladu o zakoupení pojištěné věci. Kopie dokladů uveďte v seznamu příloh a přiložte k emailové zprávě s oznámením o pojistné události.
V případě potřeby, budete kontaktován zástupcem pojišťovny na Vámi uvedené číslo. Pokud se zástupci pojišťovny nepodaří s Vámi spojit, budete osloveni emailem s žádostí o upřesnění kontaktu.
Tiskopisy k hlášení pojistné události:
Při korespondenci vždy uvádějte přidělené číslo pojistné události, případně číslo pojistné smlouvy.