Všechny naše pobočky a obchodní místa jsou i nadále otevřená, samozřejmě za podmínky dodržování hygienických opatření. Přesto Vás prosíme, abyste nás kontaktovali především na dálku, tedy telefonicky či e-mailem. Kontaktovat můžete nejen Generální ředitelství, ale také pobočky, obchodní místa nebo naše pojišťovací zprostředkovatele.
Základní informace se můžete dozvědět i na našem webu:
- jak hlásit a postupovat při řešení pojistné události,
- nejčastější dotazy k pojistným smlouvám (změny, ukončení) nebo k platbám pojistného,
- tiskopisy hlášení pojistné události, tiskopisy ke změně či ukončení pojistné smlouvy.
Budete-li nám psát, prosíme Vás, abyste v zájmu co nejrychlejšího vyřízení Vašich požadavků, své dotazy specifikovali co možná nejvíce. Uvádějte číslo pojistné smlouvy nebo registrační číslo pojistné události a využívejte možnost přiložit k e-mailu přílohy.
Děkujeme Vám za spolupráci a moc se těšíme, až se budeme moci vídat opět osobně a bez roušek.