Hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:

Referent/ka správy pojištění,
pobočka Hradec Králové

Náplň práce:

    • Kontrola a vkládání pojistných smluv do systému,
    • zajištění informačního servisu pro klienty a pojišťovací zprostředkovatele,
    • práce na PC s interními systémy,
    • vyřizování požadavků klientů na pobočce,
    • administrativní práce na pobočce,
    • komunikace s kolegy v ostatních úsecích pojišťovny.

    Požadujeme:

      • Min. SŠ vzdělání ukončené maturitou,
      • velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti,
      • profesionální a příjemné vystupování s proaktivním přístupem k práci,
      • odpovědnost, samostatnost, pečlivost,
      • ochotu a nadšení učit se novým věcem,
      • znalost práce na PC – MS Office,
      • pracovní zkušenosti v obchodní činnosti, zákaznickém servisu, administrativě jsou vítané,
      • bezúhonnost.

    Nabízíme:

      • Proškolení v oblasti produktů a potřebných znalostí pro práci s interními systémy,
      • zázemí stabilní společnosti a přátelský kolektiv,
      • zajímavou a různorodou pracovní náplň,
      • zaměstnanecký poměr, plný pracovní úvazek, nástup dle dohody,
      • příjemné pracovní prostředí, žádný open space,
      • odpovídající mzdové ohodnocení,
      • zaměstnanecké výhody (dovolená navíc, zdravotní volno, stravenky, Flexi Pass / MultiSport karta, finanční příspěvek na ošatné, příspěvky na penzijní připojištění, zaměstnanecké slevy na pojistné produkty),
      • možnost dalšího vzdělávání a rozvoje.

    Kontakt:

    Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s.
    Hořická 28/8, 500 02 Hradec Králové
    Ing. Lukáš Bosák, ředitel pobočky

    tel.: 739 220 276
    e-mail: bosak@hvp.cz

    Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace