Hledáme vhodné kandidáty/ky na plný pracovní úvazek na pozici:

Samostatný/á  referent/ka  správy pojištění, spisové služby

Odborné a kvalifikační předpoklady:

  • SŠ vzdělání ukončené maturitou,
  • práce s PC.

Osobnostní předpoklady:

  • Samostatnost,
  • zodpovědnost, svědomitost,
  • iniciativa, přesnost.

Nabízíme:

  • Hlavní pracovní poměr na dobu určitou jeden rok s možností prodloužení,
  • nástup možný ihned,
  • motivující platové ohodnocení,
  • pracoviště v centru Prahy,
  • zaměstnanecké výhody (5 týdnů dovolené, stravenky).

Pracovní náplň:

  • Práce v oblasti správy pojistných smluv (změny, úpravy stávajících smluv – obojí v databázi, archivace pojistných smluv).
  • Práce v oblasti spisové služby (podatelna, podnikový archiv).

Kontakt:

Petra Steigerová:

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace